Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Edu Soft Marketing Srl
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Software educational EDU Limba romana II - III
15 lei
Brand
Auxiliar + CD (soft educational)
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
EDU Limba română II – III „Aventuri de poveste”

Cui se adresează?
Elevilor din clasele a II-a şi a III-a

Din ce este format?
* o revista (36 p. - format A4, policromie)
* CD-ul EDU Limba română II – III „Aventuri de poveste” care conţine: 15 lecţii interactive, 30 de jocuri şi aplicaţii edu-distractive, 60 de dictări şi un super joc educativ 3D “Insula piraţilor”

Cuprins Limba română :

1. Lizuca și Patrocle pornesc la drum / Sunete, litere, silabe
2. În scorbură la mătușa răchită / Semne de punctuație. Așezarea textului în pagină
3. Șapte dintr-o lovitură / Sensul cuvintelor
4. Degețica / Grupurile de litere ce, ci, ge, gi
5. Neghiniță / Grupurile de litere che, chi, ghe, ghi
6. Motanul încălțat / Grupurile de sunete
7. Întâlnire cu Gulliver / Reguli de scriere corectă
8. De vorbă cu Buratino / Ortograme 1
9. Căsuța de turtă dulce / Ortograme 2
10. În împărăția ghețurilor / Ortograme 3
11. Hainele cele noi ale împăratului / Scrierea cu ii, iii. Vocale și consoane duble
12. Broscoiul fermecat / Omonime, omofone
13. Cele trei dorințe / Transformarea vorbirii directe în vorbire indirectă
14. Formularea întrebărilor și răspunsurilor / O prințesă mofturoasă
15. Jack și uriașul / Exerciții de îmbogățire a vocabularului

Descriere produs

* Atât CD-ul cât şi revista sunt elaborate în lumina metodelor interactive de predare - învăţare, încât elevul învaţă jucându-se.
* Pe CD elevul găseşte lecţii prezentate sub forma unui desen animat, jocuri educative, teste personalizate şi planşe didactice.

Povestea jocului 3D este aceea a unui prinţ şi a unei prinţese, care ajung fără voia lor în Mările Calde. „Insula Piraţilor” este un tărâm al nelegiuiţilor. Cei mai nemiloşi corsari şi-au găsit adăpostul pe această insulă, situată în mijlocul Mărilor Calde. Corăbiile navigatorilor paşnici tremură din toate încheieturile numai când intră în aceste mări. Mulţi exploratori neîntrecuţi, echipajele şi corăbiile acestora au ajuns în mâinile piraţilor.
De curând, un prinţ şi o prinţesă, ce porniseră într-o frumoasă călătorie pe mare, au intrat fără să-şi dea seama în apele acestei mări blestemate. Se bucuraseră când văzură insula şi o crezură nelocuită, însă, în scurt timp, o corabie de piraţi s-a apropiat de ei. În zadar s-a împotrivit prinţul, deoarece piraţii erau mult prea numeroşi, iar unul dintre aceştia l-a izbit cu un buzdugan drept în creştetul capului. Crezându-l mort, o răpiră pe prinţesă şi se făcură nevăzuţi.
Doar un erou poate intra în pielea prinţului sau o eroină în pielea prinţesei, pentru a face ca povestea aceasta să aibă un final fericit.
Dacă te numeri printre curajoşi şi eşti un bun cunoscător al limbii române, poţi fi chiar tu super-eroul care o va salva pe prinţesă. La început, va trebui să descoperi arbeleta şi săgeţile, apoi să te strecori cu barca printre stâncile uriaşe pentru a ajunge pe ţărmul insulei. Acolo însă vei fi aşteptat de piraţi şi de capcanele acestora, puse special pentru cei care nu cunosc limba română. Tu va trebui să ai încredere în cunoştinţele tale şi în arbaleta care aruncă săgeţile până departe. Pentru a nu fi văzut de piraţi, te poţi adăposti în spatele copacilor sau în căsuţele de pe insulă, şi astfel să te apropii de uşa catacombei unde stă captivă prinţesa.
Dacă eşti o fetiţă curajoasă poţi porni în misiune cu prinţesa. Va trebui să te strecori tiptil printre piraţi, să furi cheile acestora şi să deschizi uşa odăii unde aceştia te ţin captivă. Nu-ţi va fi foarte greu, deoarece aceştia numai la tine nu se gândesc, ei povestesc şi fac planuri de atac. După uşă nu te aşteaptă prinţul, ci alţi piraţi nemiloşi. Tu va trebui să te retragi din calea lor în spaţiile întunecoase, unde nu te văd, şi astfel să înaintezi spre uşa catacombei.
Din Gura in Gura